Saturday 23 November 2013

~EVOLUSIKAN PENGGUNAAN HANDPHONE ANDA~

Bisnes Prepaid TuneTalk -ToneExcel

Hari ini saya nak kongsikan dengan anda satu peluang yang jarang-jarang kita dapat. Iaitu bisnes prepaid Tunetalk – ToneExcel. Kalau sebelum ni saya terlibat dalam bisnes prepaid iaitu menjual pelbagai jenis prepaid untuk pelanggan. Saya akan dapat untung sekitar 1% – 10% sahaja dari harga jualan prepaid tu sahaja. Tapi dengan Tunetalk, kita boleh dapat lebih dari itu.

Apa yang menarik tentang bisnes TuneTalk/ ToneExcel ni?

* Tahukah anda hanya dengan menjual SIMKAD TuneTalk anda mampu menjana pendapatan hingga ribuan malahan puluhan ribu ringgit setiap bulan?

* Anda hanya perlu menjual SIMKAD berharga RM80 kepada seberapa ramai kawan-kawan anda. Itu sahaja.

* Maka setiap kali mereka top-up, anda akan mendapat komisyen daripadanya. Jika mereka menggunakan SIMKAD itu seumur hidup, maka seumur hiduplah anda akan mendapat komisyen tersebut.

* Mereka bukan beli top-up dengan anda, mereka boleh top-up dimana sahaja, seperti di 7Eleven, stesyen minyak, kedai-kedai top biasa, dan setiap kali mereka topup dan setiap kali itu jugalah anda akan mendapat komisyen. Kerja anda hanya jual SIMKAD.

* Komisyen anda bukan satu peringkat sahaja, tapi TIGA PERINGKAT!!

* Jika anda menggunakan prepaid TuneTalk, anda boleh mengekalkan nombor prepaid lama anda samada 012, 019, 017, 013, 014 dll, tanpa perlu menukar ke nombor yang lain, atau anda boleh menggunakan nombor baru yang bermula dengan 0105********.

* Julung-julung kali di Malaysia, jika anda menggunakan prepaid TuneTalk, anda akan dilindungi dengan insuran kemalangan pribadi yang di keluarkan oleh Tune Insurance sebanyak RM100,000. Bayangkan hanya dengan menggunakan prepaid tunetalk tak pasal2 anda dapat perlindungan insurance.

Selama ni, saya memang tahu bahawa agen jual postpaid Maxis, Celcom, Digi dapat sedikit komisen tiap kali pelanggan yang daftar melalui mereka membayar bil. Bayangkan kalau tiap bulan seorang pelanggan bayar bil RM100 dan dia dapat komisen 10%. Ini bermakna, tiap-tiap bulan dia akan dapat komisen RM10!. Itu baru seorang, macam mana kalau tiap bulan dia dapat 20 pelanggan, dah RM200 dia dapat tiap-tiap bulan. Hanya cari seorang pelanggan sekali, dan dia dapat komisen tiap-tiap bulan tanpa perlu berbuat apa-apa!

Tapi, saya tak pernah dengar lagi agen prepaid yangdapat komisen tiap kali pelanggan yang beli simkad dari mereka reload handphone mereka. Yang saya tahu, agen jual prepaid dapat untung tiap kali ada jualan reload. Padahal pengguna prepaid di Malaysia ni lebih daripada 70% dari keseluruhan pengguna handphone. Bayangkan kalau semua rakan2 atau pengguna2 hp prepaid tersebut buat topup tersebut ditaja oleh kita dan komisen yg bakal kita perolehi pada setiap kali mereka topup hp pada setiap bulan.. fikir2kan laaa...  Mesti best kan!

Jom sertai segera program yang semakin mendapat  perhatian dan sambutan ramai sekarang ini. ProgramTunetalk – ToneExcel  ini telah dilancarkan pada – 5 Ogos 2010 dan masih bergerak maju dengan jayanya  sehingga kini. Untuk lebih detail, boleh klik pada LINK di bawah ni untuk maklumat lanjut.

http://toneexcel.biz/?id=41285/
zulkarnain bin mohamad
SMS- 010-7885350
email: doublezmarketing70@gmail.com

No comments:

Post a Comment