Saturday 23 November 2013

~PASTIKAN KITA DILANDASAN YG BETUL~

Salam sejahtera,

Jika kita ingin ke Johor, pasti kita naik keretapi ke Selatan. Kita tidak boleh sampai menggunakan keretapi ke utara atau pantai timur. Begitu juga dengan perniagaan Internet. Kita perlu kenalpasti landasan untuk membawa kita ke destinasi. Oleh itu, kita tahu kita sedang bergerak menuju ke arahnya walaupun belum nampak di mata.

Begitulah yang boleh saya simpulkan mengenai keadaan perniagaan online business saya. Saya sudah nampak destinasi yang dituju. Yang penting, saya berusaha, tidak hilang fokus, berdoa dan bertawakal. Jangan mudah mengaku kalah atau berputus asa apabila ada rintangan tiba. Setiap rintangan, kita lalui dan atasi. Pastikan kita tidak terlebih rehat dan tidur. Ada masanya, terasa ingin relax sahaja namun, perjuangan belum lagi selesai. 

Jika anda juga bercita- cita seperti saya, jangan berlengah lagi. Sertailah perniagaan berpasif income no 1 di Malaysia. Anda tidak tahu? Inilah bisnes yang menjadi FENOMENA sekarang iaitu dengan hanya melalui simkad yang ada dalam phone anda,anda mampu BUAT DUIT melaluinya..Fenomena sudah melanda, jangan anda ketinggalan zaman. Yang penting buat saja.

Kalau nak meniaga, jangan takut rugi. Anda hanya lebih rugi apabila tidak berbuat apa- apa. Anda tahu, anda jangan buat - buat tak tahu.

Jumpa lagi.

Zulkarnain Mohamad
http://toneexcel.biz/?id=41285
010-7885350
doublezmarketing70@gmail.com

P/S: "Kalau nak berniaga, jangan takut rugi. Anda akan hanya lebih rugi kalau langsung tidak berbuat apa-apa. Anda tahu. Anda jangan buat-buat tak tahu."


No comments:

Post a Comment