Saturday 23 November 2013

~JOM BUAT DUIT DENGAN HANDPHONE~

PROGRAM RUJUKAN KOMUNITI TUNETALK-TONEEXCEL

Ianya adalah sebuah program keahlian utk pengguna telefon bimbit. Yuran keahlian Seumur Hidup cuma RM80 shj. Pelbagai faedah termasuk ganjaran tunai menanti anda. Program ini adalah anjuran Tone Excel sdn bhd dgn kerjasama Lembaga Perlindungan & Kebajikan Pengguna Malaysia. Dikukuhkan lagi oleh TuneTalk (anak syarikat Cellcom Axiata) dan Air Asia. Merupakan sebuah syarikat telekomunikasi yg paling pesat berkembang di Malaysia. Program ini menawarkan satu platform kpd semua pengguna handphone untuk menjana pendapatan pasif yg berterusan sepanjang hayat anda.

Program ini telah bermula dari April 2010, sehinga kini keahliannya telah mencecah172,000 org ahli seluruh Malaysia. Melalui program ini kami telah membantu ramai ahli kami menambah pendapatan keluarga disamping kami turut menyumbang kepada badan2 kebajikan menerusi penggunaan talian telefon bimbit prabayar kami. Sumbangan kami telah disalurkan kepada anak2 yatim, dan badan2 kebajikan yg bernaung dibawah Lembaga Perlindungan & Kebajikan ini.

Ramai juga ahli kami dari kalangan OKU telah mendapat manfaat dari program ini. Perkembangan industri komunikasi & jalur lebar di Malaysia telah banyak membantu golongan OKU ini. Kerana program ini juga boleh dilakukan secara online tanpa mengira masa & tempat.

Menurut statistik Suruhanjaya Komunikasi & Multimedia Malaysia, 50% pengguna telefon bimbit berdaftar berpendapatan dibawah RM1 ribu ringgit sebulan. Manakala sejumlah 41 juta pengguna telah didaftarkan dibawah SKMM sehingga kini dan dari jumlah itu lebih 33juta adalah pengguna talian prabayar.

Hanya menerusi program TuneTal-ToneExcel, pengguna berpeluang memanfaatkan potensi menjana pendapatan sampingan pasif dalam erti kata sebenar. Justeru itu, saya amat mengalu-alukan & mengajak rakan2 semua supaya menyertai PROGRAM RUJUKAN KOMUNITI TUNETALK-TONEEXCEL ini. Semoga kita sama2 dapat mempertingkatkan & memperkasakan taraf ekonomi diri & keluarga kita. In Shaa Allah.

Anda ingin bersama-sama saya?

No comments:

Post a Comment